越乖越會出軌!最容易出軌嘅女仔4大特徵! - npnt

古乳有暈:「十個男人九個滾,剩低一個仲諗緊!」

但其實容易受誘惑系人嘅天性,重點在於你忍唔忍得住。

良心可唔可以好好控制自己嘅慾望。

所以出軌呢家嘢,唔系男人嘅「專利」,女人一樣都有機。

就好似我哋前日嘅文章《》講嘅咁,都有唔少人發現女友有外遇……

不過正如女仔成日凝住靚仔一定花心,但現實系醜男可能仲花心!

識打扮嘅靚女都唔一定會有外遇喎。

最近有日本網站就話,更多時睇落又乖又純嘅女仔,出軌機會更加大……

當然啦~以下「容易出軌嘅女仔特徵」就信不信由你喇,起碼攞個參考咁啦。

1. 容易受人影響

容易受人影響嘅女仔好多時對自己心意都搖擺不定,就算有男朋友,都容易俾人追兩追而動搖,甚至因為唔識拒絕人,所以遇到其他男人嘅猛烈攻勢,會不知不覺間深陷其中。

2. 追求刺激嘅戀愛

有人鍾意細水長流嘅愛情,但有人就鍾意激情,有啲女仔會天生就鍾意喺戀愛中尋求刺激感,對於一段穩定關係會感到乏味,過一排就會想再搵人撩起自己小鹿亂撞嘅心,開始向其他男人出手,去追求刺激同新鮮感。

3. 唔抗拒同其他男人單獨外出

單獨外出會發生咩事真系好難預計到,如果個男嘅擺明有心,女嘅又冇防範,真系好易可以觸發劇情,特別系加埋「酒」呢個元素,就更加不得了。

4. 習慣搵男人訴苦

打開心扉同男人傾學業、工作、家庭甚至感情問題,好有機會會傾傾下傾到成為密友,然後大概總帶著愛~覺得對方先系了解自己嘅人,同對方一齊感覺好舒服等等,不知不覺,對方就會變成女仔心目中特別嘅存在……

金句王

微信號:jinjuking

npnt 沒圖沒真相 求真相

喜歡?給個讚吧 :)
網友推薦