相親遇到個死拜金女 , 係餐廳玩到佢殘, 抵啦!!! - npnt

GreatDaily

老母介紹左佢同鄉個女比我識,whatsapp望過下樣,雖然重裝甲,但都唔錯。 傾過幾次計,尋晚約左出黎見面。

講到相體都不外乎行街睇戲食飯,我地6點係銅鑼灣等,本身約左7點半睇戲,但屌佢老母佢夠膽死同我買化妝品行到7點九都未撚走,我催左佢幾次佢都話等一陣,最後仲扮唔夠錢要我幫佢碌住先,好,500幾蚊我豪比你。

之後到戲院,我想睇葉問,但出於尊重我都問佢睇邊套,佢話無所謂,之後我問佢睇唔睇葉問,佢又話唔睇。 最後問左勁耐佢先話睇星戰,但屌你老母得返最前排有2人位,最後我都死死氣買左飛入去。

點撚知入左去10分鐘佢就話悶,我叫佢忍下,之後佢話肚餓,最後仲發脾氣走埋。

我出於專重我老母,我忍。本身諗住請佢食埋晚餐就當豪比佢返去同老母交代。

隔離有間太興我問佢食唔食,佢又話唔健康唔食。我忍。我問佢想食咩,佢又叫我決定,之後我講左幾十個選擇,佢一一bam曬。 最後我地去左酒樓食。

當時我已經慶撚到仆街,諗住叫2,3碟小菜就算,但我屌你老母你條臭西夠膽死同我叫蒸條海斑。 我個刻我決定唔撚忍佢,我就扮曬大方話有咩隨便叫,不如我地要2隻波士頓龍蝦,再要半隻片皮鴨啦。佢梗係開心啦,如是者我地食左餐非常豐富既晚餐。當我地食完珍貴既燕窩桂花糕之後。我有禮貌地同佢講我要去洗手間。

但事實上我係後門走撚左,10分鐘後佢whatsapp我問我有無事。我係的直上望到依句我笑出聲,司機望一望我繼續渣車。

最後我關上電話,嘗試幻想佢拎住張2300蚊既單嬲到震咁拎張卡出黎個西樣,我個刻知道,我做得無錯!

最後我收到既係長達30次既call同夾埋超過20分鐘既屌你老母。 但依個係我人生中比人屌得最開心既經歷

npnt 沒圖沒真相 求真相

喜歡?給個讚吧 :)
網友推薦