唔小心..左人地條女兩獲 - npnt

星期四同左個有男朋友既女仔出街

佢之前黎過我地公司見秘書我帶左佢去一間中環高級義大利餐廳食飯。佢非常開心。大家有講有笑,我又有問佢男朋友既事。佢話都好擔心將來冇錢買樓,我就話如果佢地買樓有問題我可以俾層樓佢地住,佢可以話係佢朋友平租俾佢。佢好開心...後來我地去左睇美國隊長。其實我已經睇過... 不過冇話佢知。我問佢想唔想參觀下我屋企,話可以同打算俾佢住個間差唔多。佢問我會唔會有企圖架... 我話冇啦最後都有上到黎。我開左套戲睇,然後佢話好累,我就幫佢按下背。佢話好舒服,話男朋友從來都唔幫佢按...我話我按腳好好架,連按腳都識。佢話都好我就幫佢按左都成20分鐘。後來我都想同佢親吻,點知佢話下次先,叫我服伺多佢一陣。我地冇做D咩,除左我有車下佢對腿同隻腳之外。後來我就送左佢返屋企,成程路我地都有牽手。之後入左佢屋企...我好自然就入左佢度...好爽...有時真係唔想出返黎...最後我中出左..希望無事.

我地今晚又見面,佢男朋友要陪媽媽提早過母親節,因為聽日唔得閒。佢話今晚再約,叫我帶佢去食日本野。我話知道有間魚生每日好新鮮送黎... 希望今晚有進展.

.

其實琴晚都幾開心。我地食完飯去左間酒吧係soho,都坐左2個鐘。佢話覺得男朋友俾唔到佢想要既野,但因為一齊左一段時間,覺得自己好自私。我就安慰佢,話其實點會呢... 每個人未覺婚都有自己選擇。佢講到男朋友成日鬧佢要求高,我又話點會呢?人望高處好正常... 成個過程大家都有傾有講後來我就話車佢周圍兜下,跟住買左些糖水話不如上我到食,舒服少少。上到屋企我地就開電腦播套戲,食糖水,我就玩下佢頭髮,然後好快就kiss同搞埋。佢唯一唔肯就係幫我,佢話覺得對唔住個男仔。我話唔緊要。之後佢有話佢男朋友經常會幫佢,我真係笑死。唔知做咩琴晚好有力氣,玩了很久。我5點幾6點就送佢返屋企,佢話佢父母會鬧佢如果佢地起身佢未返到。

我仲同佢講下次請佢男朋友食我既bb們。

npnt 沒圖沒真相 求真相

喜歡?給個讚吧 :)
網友推薦